woensdag 14 november 2012

Sinterklaascadeautjes onder de 5 euro

Het zal je vast niet ontgaan zijn dat het bijna alweer Sinterklaas is! Sinterklaas betekent natuurlijk surprises maken of gewoon cadeautjes aan elkaar geven. Vaak zit daar een klein budget aan vast. Daarom heb ik voor jullie gekeken wat er nou eigenlijk te koop is voor 5 euro en wat leuk is om te geven aan bijvoorbeeld je vriendinnen, moeder of zusje. 

De cadeautjes die je ziet in de collage komen uit de folders die deze week geldig zijn. Dit betekent dat het kan zijn dat ze volgende week duurder zijn geworden. Ik zou zeggen: ren naar de winkel!



Hoe leuk is het om een minigeurtje te krijgen als cadeautje? En vinden jullie die cupcake bruisbal ook zo leuk?




Superdrug is een merk dat alleen verkocht wordt bij Trekpleister. Catrice kun je ook bij Kruidvat kopen.


Veel meisjes willen om de een of andere reden niet gezien worden in Wibra (net als in Zeeman), maar wist jij dat ze eigenlijk hele leuke spulletjes voor op je kamer hebben voor een klein prijsje?

Hoe vier jij Sinterklaas?

Liefs, Cynthia


4 opmerkingen:

  1. Ik vind stiekem de Wibra ook best een leuke winkel, alleen het is idd echt een winkel met een slechte naam ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! En inderdaad, ik zou niet zo snel bij de wibra kijken maar dat sieradenrekje heb ik bij andere winkels drie keer zo duur gezien! Leuk idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind winkels zoals de wibra juist echt gewedlig hahaa, niemand ziet aan je spulletjes af dat ze zo goedkoop waren & het is meestal nog goede kwaliteit ook.
    Die gouden glitter nagellak van Catrice is echt gaaf!
    Lieffs,x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O god, ja, ik heb ook al zoveel foldertjes gezien én doorgekeken. Geweldig! Helaas mag ik m'n schoen niet meer zetten en hebben we surprises ipv een zak ): Ook gezellig! En met kerst krijg ik nog wel cadeautjes, haha.
    Liefs, Manon

    BeantwoordenVerwijderen