woensdag 14 november 2012

Wist je datjes over.. mij!

Tumblr_mbqc79t8w71rwk9axo1_500_large

Jullie lezen natuurlijk allemaal altijd mijn blog over vanalles en nogwat. Nu is het voor jullie ook wel eens leuk om te weten wie de persoon nou achter deze blog is. Daarom zet ik een paar feitjes over mij op een rijtje, zodat jullie mij wat persoonlijker leren kennen :)

Wist je dat...

- Ik helemaal niet van snoep en ook niet zo heel erg van chocolade houd? Daarentegen kan je mij bijna elke soort koek en chips aanbieden, want daar houd ik dan weer wél heel veel van.

- Ik de opleiding Ergotherapie volg op de Hogeschool van Amsterdam en daar in het tweede jaar zit? Veel mensen weten niet wat ergotherapie is en daarom is het altijd leuk om daar even wat over te kunnen vertellen. Je kunt het vergelijken met fysiotherapie, maar bij fysiotherapie laten ze je oefenen met bijvoorbeeld gewichten, terwijl wij echt dagelijkse activiteiten als oefeningen gebruiken. Dit is even kort een uitlegje, er komt nog véél meer bij kijken hoor haha.

Tumblr_mccco9bapk1rhw42zo1_500_large

- Ik fan ben van Harry Potter? Alle boeken heb ik thuis staan en minstens 3 keer gelezen en alle films heb ik ook al een aantal keren gezien. Ik vind het dan ook zó jammer dat het gestopt is!

- Ik vroeger ook een site heb gehad? Vroeger (in een héél ver verleden) was ik actief op de site Imonline. Daar heb ik een aantal sites gehad. In het begin begon ik heel simpel met wat plaatjes op mijn eigen site zetten, maar later begon ik echt layouts te maken met photoshop en photofiltre. Soms mis ik die tijd wel hoor, we hadden ook een vast groepje mensen waarmee we altijd in de chat op de homepage aan het kletsen waren.

- Ik 2 jaar geleden voor het eerst met het vliegtuig naar het buitenland ben geweest? Met mijn ouders ging ik sowieso nooit Nederland uit om op vakantie te gaan. Ik ben nu een dag in Keulen geweest voor de Kerstmarkt, een dag in Parijs geweest voor Disneyland, een weekend Antwerpen en 8 dagen Rome. 

- Ik sporten verschrikkelijk vind? Gymen vond ik op school altijd al een hel, omdat ik tijdens bijvoorbeeld voetbal toch niet recht kan schieten, tijdens turnen niet eens een handstand kan en het gewoon niet leuk vond. Ik heb nog even geprobeerd te fitnessen, maar daar ben ik na 3 maanden ook mee gestopt. 

534586_279175782185327_2085121987_n_large

- Mijn favoriete acteur Johnny Depp is? Oh, wat is dat een geweldige man en wat speelt hij geniale rollen in films. Oh, en hij is zo knap. Ja, zeker weten is hij mijn favoriet!

- Ik dol ben op horrorboeken en films? Als klein meisje las ik al de hele horror/thrillerafdeling in de bibliotheek. Alle Griezelbusboeken en Kippenvelboeken heb ik uitgelezen. Ook horrorfilms vind ik geweldig, hoe enger hoe beter!

Nou, jullie kennen mij nu weer wat beter. Volgende keer zet ik weer een aantal feitjes over mij op een rijtje :)

Liefs, Cynthia

1 opmerking:

  1. Leuk om te lezen dit! =D Ik herken me in dat niet van snoep houden, maar chocolade gaat er dan wel weer in bij mij :)

    BeantwoordenVerwijderen