maandag 26 november 2012

Filmreview: The cabin in the woods



Al een eeuw (ja, zolang wachtte ik erop) wilde ik de film The Cabin in the woods zien. Helaas heb ik zo'n bioscoop die de leukste films niet draait, dus toen kon ik hem maar niet zien. Nu heb ik hem dan eindelijk kunnen zien op dvd. 


De film was niet leuk, nee hij was hilarisch. Ik dacht dat hij heel eng zou zijn, maar dat viel reuze mee. Ik vond het echt tof dat ze een flinke portie humor erin hadden gegooid. Dat maakte de film erg origineel. Het verhaal van een groepje vrienden dat een bos in gaat en daar verblijft in een huisje is namelijk nogal uitgekauwd. De makers van deze film hebben er daarom goed aan gedaan om er lekker veel humor doorheen te gooien. 

De film gaat over, zoals ik al eerder zei, een groepje vrienden dat in een huisje in het bos vakantie gaat vieren. Wat ze daar alleen niet weten is dat ze op het punt staan om allemaal één voor één vermoord te worden. In het midden van de film is er opeens een enorme twist wat ervoor zorgt dat de film opeens heel anders wordt. Dit zorgt ervoor dat je verwachting compleet overhoop gegooid wordt. Hoe dat allemaal precies is zal ik jullie niet vertellen, daarvoor moeten jullie maar de film gaan kijken.

Ik vind de film echt een aanrader en als je niet van horrorfilms houd, ik kan je vertellen, deze film valt echt heel erg mee. Ik ken veel engere films en het zijn een hoop enge films die ik heb gezien, dus ik kan het weten haha. Als je van humor en wat enge momenten houdt, dan moet je deze film zeker zien!

Liefs, Cynthia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten