zondag 11 november 2012

Birthday Wishlist


Over twee maanden (17 januari om precies te zijn) ben ik jarig en word ik alweer 21 jaar oud (ik voel me bejaard)! Aangezien ik elk jaar de bekende vraag krijg ('Wat wil je voor je verjaardag hebben?'), heb ik voor mezelf alvast een wishlist opgesteld. 

1. The Black Keys - El Camino. Oh wat houd ik van deze band! Ik heb inmiddels al 3 cd's en wil deze cd nog steeds een keer kopen. Perfect verjaardagscadeau dus!

2. Lana del Rey - Born to die. In het begin vond ik haar muziek helemaal niks, maar tegenwoordig luister ik er best veel naar. Ik wil dan ook haar cd nu :)

3. Chunk armband. Twee vriendinnen van mij hebben al zo'n armband en ik vind het zo'n tof ding! Je kan hem ook helemaal persoonlijk maken door je favoriete kleur te kiezen en er zijn superveel 'chunks' die je uit kunt kiezen om erop te zetten. Me wants!

4. Awkward - Season 1. Ik vind dit zo'n geweldige serie! Ik kijk niet zo heel veel series, maar Awkward vind ik echt geniaal. De dvd-box is dan ook heel erg welkom bij mij :).

5. Horloge. Ik wil graag een horloge voor mijn verjaardag. De foto op de collage is niet de horloge die ik wil hoor, maar ik moest even een foto van een horloge hebben haha. Ik moet nog even goed rondkijken voor de perfecte horloge!

Liefs, Cynthia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten