woensdag 18 juli 2012

Pink cupcakes

Ik had vandaag zin om wat te gaan bakken en dat heb ik dan ook gedaan. Ik ging cupcakes maken! :) Ik had nog een pak cupcakemix in de kast staan van Dr Oetker (geloof ik), maar daar kunnen maar 10 cakejes uitgehaald worden. Toevallig stond er óók nog een pak roombotercakemix in de kast dus ik heb deze twee mixen door elkaar heen gegooid. Het enige wat ik erbij moest toevoegen was water en zelf had ik er nog wat roze kleurstof door heen gemixt zodat de cupcakes roze zouden worden. 

Toen de cakejes uit de oven waren gekomen, liet ik ze nog even afkoelen en daarna heb ik er een topping op gemaakt. De topping bestaat uit roomboter, poedersuiker, cacaopoeder en roze kleurstof. Dit heb ik in een spuitzak gedaan en daarmee heb ik de cupcakes versierd. Als laatst heb ik nog wat versieringen erover gegooid en voilá de 16 cupcakes waren klaar! 


Omdat deze cupcakes nog geen naam hadden heb ik ze de naam Pink cupcakes gegeven. De reden dat ik ze zo genoemd heb is omdat ze roze (pink) zijn en ja, het zijn cupcakes dus vandaar. Dus zie hier 1 Pink cupcake.



Liefs, Cynthia

1 opmerking:

  1. dankje voor je reactie!
    ik zou het zeker eens gaan proberen om ze t bleken, het is echt makkelijk haha.
    leuke blog trouwens!
    ik volg je!
    liefs mareijn

    BeantwoordenVerwijderen