dinsdag 17 juli 2012

Juli: Top 5 Favoriete liedjes

Ik introduceer weer een nieuw soort artikel. Dit keer plaats ik maandelijks mijn top 5 met favoriete liedjes. Ik laat jullie hieronder zien wat mijn 5 favoriete nummers van deze maand zijn!

1. Linkin Park - Burn it down.
Eindelijk heeft Linkin Park weer een lekker schreeuwliedje uitgebracht. De laatste albums brachten ze steeds rustige nummers uit, maar ik vind de hardere nummers zoveel leuker van Linkin Park.



2. The Black Keys - Gold on the ceiling
Dit vind ik echt een tof nummer om te luisteren. Over een maand ga ik ze ook zien op Lowlands. Supergaaf! 



3. Miike Snow - Paddling out
Ook zo fijn om te luisteren. Dit jaar komen ze ook weer op Lowlands en ga ik ze dan voor de tweede keer zien!



4. Slagsmalsklubben - Sponsored by destiny
Dit is dan weer een heel ander soort muziekstijl, maar oh zo fijn om te luisteren.



5. Metronomy - The bay
Hier kan ik de hele dag naar luisteren, want het verveelt nooit. Ik hoop dat ze binnenkort naar Nederland komen, want ik wil het graag nog eens live zien :)

Liefs, Cynthia

3 opmerkingen:

  1. Woo Linkin Park! Dat vond ik een paar jaar geleden helemaal geweldig en ik kan het nu ook nog wel waarderen :). Ik ga je volgen met GFC en Bloglovin!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik luister het inmiddels alweer zo'n 5 jaar denk ik, geweldige band! Zo jammer dat ze tegenwoordig rustigere muziek maken. Ik volg je terug :)

      Verwijderen