woensdag 23 januari 2013

Review: Catrice OMG I Want That!


Deze oogschaduw palette heb ik laatst samen met wat nagellakjes gekocht bij Kruidvat. Hij was net als de nagellakjes en nog veel meer producten van Catrice in de aanbieding en er ging dan ook 50% van de prijs af. Ik weet niet meer precies hoeveel ik er nu voor betaald had maar het lag nu tussen de 2,00 euro en 3,00 euro in. Dat is niet duur voor 4 verschillende kleurtjes.


Deze oogschaduw palette heet OMG I Want That en bestaat uit 4 verschillende kleuren, een bruine, een donkergrijze/donkerblauwe/zwarte, een lichtgrijze/groene en een kleur wat al meer naar wit gaat. Ik vind het een beetje lastig om de kleuren te omschrijven, omdat ze uit meerdere kleuren lijken te bestaan. Wat ik erg mooi vind is dat er in de kleurtjes wat glittertjes zit, wat vooral in de donkere kleur goed te zien is. De twee grootste kleuren bevatten 2.5 gram en de twee kleinste kleuren bevatten 1.5 gram.


Wat mij opviel aan de kleuren was dat de twee donkere kleuren een veel beter pigment hebben dat de lichtste twee kleuren. De witte kleur zie je al bijna helemaal niet, terwijl ik daar best wel een dik laagje van aangebracht had op mijn hand.


Op deze foto heb ik de kleuren allemaal aangebracht behalve de lichtgrijs/groene kleur. Eerst heb ik de bruine kleur aangebracht, er omheen wat donkergrijs en meer naar mijn wenkbrauwen heb ik de lichtste kleur gebruikt. Onder mijn ogen heb ik ook nog wat bruine oogschaduw aangebracht.



Hier zie je de kleuren op mijn ogen zonder flits en met flits. Ik vind zelf de bruine kleur echt een heel mooi kleurtje wat ik zeker nog vaak zal gebruiken.

Dan gaan we nu naar mijn conclusie over de oogschaduwtjes:

Pluspunten

  • De twee donkere kleuren bevatten veel pigment
  • Aangezien dit palette uit het assortiment gaat, is hij nu 50% goedkoper
  • Makkelijk aan te brengen
  • Bijna geen fallout
Minpunten
  • De twee lichte kleuren bevatten weinig pigment
Liefs, Cynthia

1 opmerking: