zaterdag 24 november 2012

Outfit of the day

Een tijdje geleden heb ik met een vriendin wat shirts en een spijkershort gebleekt. Vandaag heb ik met één van de shirts een outfitpost gemaakt voor jullie. 

De shirt die je op de foto's ziet was eerst zwart. Ik heb er tijdens het bleken een paar knopen in gelegd en hem toen in de bleek gezet. Dit is het resultaat geworden. Ik vond het zelf erg tof geworden, omdat er een beetje een roestkleur uit was gekomen. Het printje erop vond ik ook tof!


Ik heb het shirt gecombineerd met een spijkerjasje. Omdat een spijkerbroek eronder te veel spijkerstof zou zijn, heb ik daarom een grijze skinny jeans aangetrokken. Ik kan het ook combineren met een zwarte broek :)


Spijkerjasje - Vero Moda // Grijze skinny jeans - Primark // Zwarte tanktop (daarna gebleekt) - H&M

Liefs, Cynthia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten