vrijdag 26 oktober 2012

Shoplog: Lush


Ik was er wel eens binnen geweest, in een winkel van Lush. Elke keer vond ik het toch wel erg duur als ik er was. Nu zag ik laatst dat er in Haarlem ook een winkel zit. Het leek mij wel leuk om eens iets te kopen bij Lush, maar het assortiment is zo groot, dat ik geen idee had wat ik moest nemen. Ook heb ik er nooit iets gekocht, dus ik had ook geen idee of het allemaal wel zo goed was. 

Nu had ik dan toch besloten om er een keer wat te kopen, want ik vond dat ik ook wel eens wat duurders mocht kopen. Om toch eerst te weten wat er nou allemaal verkocht werd en wat de werking ervan is, ben ik eens gaan speuren op het internet. Op het forum van Girlscene zag ik een heel topic over Lush en daar ben ik eens gaan lezen wat er nou allemaal is. Voor mezelf had ik even een lijstje gemaakt met wat mij nou wel fijn leek en daarmee ben ik naar Lush gegaan gisteravond. 



Sowieso wilde ik T'eo eens proberen, een deodorant in vaste vorm. Dit moest goed helpen tegen teveel zweten, waar ik nogal eens last van heb. Ook zijn mijn oksels erg gevoelig voor deodoranten met van alles erin, dus dit leek me wel wat. Ik heb hier 8,60 euro voor betaald. Best een hoop geld, maar als het helpt is dat het geld wel waard.

Over de deodorant kan ik niet echt veel zeggen nog. Hij ruikt een beetje citroenachtig. Verder is hij wit aan de bovenkant met bloemetjes erdoorheen en er zit een blauw laag (waslaag?) aan de onderkant waaraan je hem vast kunt houden. De bedoeling ervan is dat je hem over je oksel veegt, zodat er wat witte poeder vanaf gaat. Dit had ik nog even goed op mijn oksel gedept, zodat ik geen witte poedervlekken meer zag zitten.



Ook wilde ik graag eens een zeep nemen. Op het forum las ik al dat veel mensen enthousiast waren over Honey I washed the kids. Ik had hem al eens eerder geroken in de Lush en toen vond ik hem erg lekker ruiken naar karamel/honing.

De zeep heb ik vanmorgen onder de douche uitgeprobeerd en hij ruikt echt superlekker. Hij schuimt best goed als ik hem uitsmeer over mijn puff en je ruikt hem nog best een tijdje. 



Verder hoorde ik ook al goede verhalen over Dream Cream, een crème in een potje dat je voor je hele lichaam kan gebruiken, vooral als je last van bijvoorbeeld eczeem hebt. Aangezien ik een hele droge huid krijg als ik er niks opsmeer, leek dit mij wel wat. Vanwege de prijs en omdat ik niet wist of het wel geschikt was voor mijn huid, heb ik om een tester gevraagd. De geur is niet geweldig, maar als hij goed werkt dan ben ik er al blij mee.

Vannacht had ik de Dream Cream op mijn gezicht gesmeerd en ook vanmorgen. Ik kan er natuurlijk nog niet zo heel veel over zeggen, maar wat ik wel kan zeggen is dat hij snel intrekt en dat je maar een heel klein beetje nodig hebt. Mijn gezicht voelt er wel zachter door. Ik ben benieuwd hoe het over een week is!

Zijn jullie al Lush fans?

Liefs, Cynthia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten