zaterdag 27 oktober 2012

Bioscoop: Voor ik doodga

Dat was mijn weekje vakantie dan alweer. Ik heb er nou niet echt veel in kunnen doen, omdat ik moest leren voor de toetsen die ik komende week heb en nog wel meer opdrachten moest doen die komende week af moeten zijn. Lang leve HBO zal ik maar zeggen, haha. 

Vanavond ga ik naar de film 'Voor ik doodga'. Een film over een 17-jarig meisje (Dakota Fanning) dat leukemie heeft. Ze stelt voor zichzelf een lijst op met dingen die ze nog wilt doen voor ze doodgaat (Een Bucket list!) en probeert alles daarvan af te kunnen vinken. 

Ik ben echt heel erg benieuwd hoe de film is. Ik las al een keer een recensie erover waarin niet zo heel positief gesproken werd over de film, maar dat zie ik dan wel :)



Hebben jullie de film al gezien?

Liefs, Cynthia

2 opmerkingen:

  1. Ik heb de film nog niet gezien, maar het lijkt me een hele bijzondere film.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wil 'm ook graag zien. Het schijnt dat hij niet heel zielig is, en vooral heel mooi... Ben benieuwd wat je er van vindt!
    liefs, Manon

    BeantwoordenVerwijderen