maandag 22 oktober 2012

MUSIC | Kennen jullie ze nog?

Soms heb ik gewoon weer even zin om muziek te luisteren waar ik jaren geleden veel naar luisterde. De liedjes van tegenwoordig hoor je natuurlijk al zo vaak op de radio, dat het wel eens leuk is om weer wat oudere nummers te draaien. Hieronder heb ik een lijstje met liedjes die ik vroeger veel luisterde en wat ik nu ook nog leuk vind om terug te horen. Kennen jullie ze nog?


Oh, wat ben ik een enorme fan geweest van The Sugababes. Ik vond ze vooral leuk toen de groep nog bestond uit Kesha, Mutya en Heidi. Alle cd's heb ik helemaal platgedraaid en ook nu kan ik alle nummers van begin tot eind nog meezingen.


Dit is ook echt een leuke meezinger, omdat het een lekker vrolijk nummer is. Ik word altijd vrolijk als ik dit liedje weer eens terug hoor.


Wie was er in de tijd dat de Backstreet Boys helemaal in waren, nou geen fan van ze? Ik vond ze in ieder geval helemaal geweldig.

Oh, de Spice Girls. Als klein meisje stond ik daarop altijd mee te dansen en te zingen. Nog steeds zet ik dit liedje nog wel eens op om lekker mee te zingen.

Van The Black Eyed Peas ben ik ook een hele tijd fan geweest. Ik had sowieso  de eerste twee cd's van ze. Ik vond het zo jammer dat ze de dance-kant opgingen, want de muziek die ze nu maken vind ik echt 10x niks.

Toen ik in groep 8 zat (2003/2004) toen was rapmuziek bij mij in de klas helemaal in. Ikzelf vond het toen ook helemaal geweldig en vooral D12 vond ik zo leuk!

Sowieso is dit het allertofste nummer van Eminem. Ik kan hem zo vaak opzetten en krijg er nooit genoeg van.

Ik houd van Linkin Park. Al vanaf mijn 14de jaar ben ik fan van ze. 

Liefs, Cynthia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten