donderdag 18 oktober 2012

Make-up of the Day #1

Vandaag laat ik jullie zien hoe ik mij heb opgemaakt. Ik ben lekker vrij van school, dus ik had veel tijd om even wat te experimenteren met make-up.



Als eerste reinigde ik mijn gezicht met de Fluweelzachte tonic van L'Oréal Paris. Deze tonic breng ik 's avonds aan op mijn gezicht met een wattenschijfje en 's ochtends breng ik dit ook weer aan.



Vervolgens bracht ik mijn nieuwe BB Cream van Nivea aan om mijn gezicht wat te egaliseren, hydrateren en de oneffenheden wat weg te werken.


Vervolgens bracht ik nog wat foundation (Catrice Photo Finish) aan op mijn gezicht.


Daarna bracht ik wat oranje/bruine oogschaduw aan op mijn oogleden en een heel klein beetje onder mijn ogen uit mijn nieuwe Saffron Oogschaduw Pallet. Ik heb hier de 4de en 5de kleur van boven gebruikt.


En ook nog wat gel eyeliner erbij van Essence. Op deze foto zie je het resultaat van de oogschaduw en de eyeliner. Ik ben trouwens nog niet zo heel lang geleden begonnen met af en toe gel eyeliner gebruiken, dus ik ben er nog niet zo heel erg goed in, haha.


De ooglook vanaf de zijkant. Ik heb aan de onderkant nog wat eyeliner van HEMA aangebracht.



Als laatste had ik nog wat mascara van Bourjois aangebracht en een lippenbalsem van Burt's Bees. 

Tadáaaa, klaar!


Liefs, Cynthia

1 opmerking: