woensdag 5 september 2012

Weer eens een nieuw berichtje

Heey meiden,

het is alweer een tijdje geleden dat ik wat heb gepost op mijn blog. Zoals ik jullie al vertelde was ik druk bezig met mijn nieuwe kamer. Hierdoor heb ik even geen tijd gehad om nieuwe berichten te posten, omdat ik aan het schilderen was en daarna alles aan het verhuizen was. Ik zit inmiddels nu sinds afgelopen maandag op mijn kamer met mijn vriend en tot nu toe bevalt het ons erg goed. Ik ben echt supersnel op school en weer thuis, dus dat is heel erg chill :) Binnenkort zal ik ook even wat foto's hier gaan posten van de kamer, zodat jullie een indruk krijgen van waar ik leef. Op dit moment is het nog even een troep, omdat er nog allemaal schilderspullen etc. staan, dus jullie moeten nog eventjes geduld hebben! 

Ik hoop dat ik binnenkort weer veel kan gaan posten voor jullie, al zal het sowieso minder worden omdat ik het ook erg druk heb met school.

Liefs, Cynthia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten