vrijdag 24 augustus 2012

Te koop: Het 3-stappen huidverzorgingssysteem van Clinique

Vandaag heb ik even iets anders dan normaal. Ik heb namelijk het 3-stappen huidverzorgingssysteem van Clinique (huidtype 3, vette huid) voor jullie in de aanbieding. Een tijdje geleden ben ik bij Douglas geweest en daar werd mij het 3-stappenplan aangeraden van Clinique. Het bleek echter thuis dat ik het verkeerde stappenplan heb aangeraden gekregen (voor de vette huid), terwijl ik juist een droge huid heb. Ik vond het zelf al een beetje vreemd dat ze mij deze had aangeraden, omdat ik juist een droge huid heb en geen vette huid, maar zij vertelde mij dat ik dit echt nodig had. Ik heb het 3 dagen geprobeerd en mijn huid was er zo erg door uitgedroogd dat ik ermee ben gestopt. Nu is het zo dat ik in die 3 dagen nog superveel over heb en er nu voor niks mijn geld eraan heb uitgegeven. Daarom vraag ik aan jullie of jullie er misschien interesse in hebben. 

Het is een starterspakket, voor de VETTE huid, dat bestaat uit een liquid facial soap (50 ml), clarifying lotion (100 ml) en dramatically different moisturizing gel (30 ml). Er is een heel klein beetje uitgehaald, 3 dagen, en aangezien je echt een klein druppeltje van alles nodig hebt op een dag ('s ochtends en 's avonds) is er bijna niets uit en kun je er nog heel lang mee doen. 

Ik heb dit starterspakket voor ongeveer 30 euro gekocht en als je dit wilt hebben dan mag je een bod doen en dit naar mijn e-mailadres sturen: miisz.cynn@live.nl 

Liefs, Cynthia

1 opmerking: