maandag 2 juli 2012

Shopperdeshop #1

Vandaag heb ik geshopt in mijn eigen stad, Den Helder. Daar heb ik wat cadeautjes gescoord voor 2 vrienden van mij. Ook heb ik wat kleding gekocht. Ik zag laatst een artikel op Girlscene over crochet shorts en dat vond ik zo leuk dat ik er ook één wilde hebben. Ik heb hem uiteindelijk bij de H&M in de sale gevonden! Ik vind hem wel wat te kort om gewoon in het dagelijks leven mee te lopen, maar als ik bijvoorbeeld naar het strand ga dan kan ik hem wel aan doen. Ook zocht ik al eeuwen naar een spijkerblouse, maar op de een of andere manier zie ik ze overal alleen maar in maat 40 of 42 hangen. Nu zag ik er eindelijk één in de Vero Moda hangen in mijn maat, dus ik heb hem meteen meegenomen. Kijk mee naar wat ik gekocht heb:

Only spijkerblouse van Vero Moda - 29,95 euro

crochet short van de H&M - 5,00 euro (sale)

close-up van de short.

Wat vinden jullie ervan?

Liefs, Cynthia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten