maandag 9 juli 2012

Review: Schwarzkopf BC Moisture kick spray conditioner

Vandaag heb ik voor jullie een review van de Moisture kick spray conditioner van Schwarzkopf. Ik heb deze conditioner in mijn beautybox in mei gekregen en ik heb hem de afgelopen tijd uitgeprobeerd. Ik had een proefmonster ervan gekregen van 50 ml. De fullsize versie van 200 ml kost 13 euro.

Het uiterlijk is vrij simpel. Het is een blauwe fles met met een spray aan de bovenkant. Verder zit er een aangename geur aan.

De conditioner is bedoelt voor mensen met normaal tot droog haar en het is de bedoeling dat je de conditioner in je haren doet na het wassen van je haar en wanneer je haar handdoekdroog is. Je hoeft het daarna niet uit te wassen. 

Schwarzkopf zegt het volgende over de conditioner: een lichte in intensieve dagelijkse conditioner die precies de juiste vochtbalans biedt voor normaal tot van nature droog haar.
Het herstelt de vochtbalans in het haar en maakt het haaroppervlak glad en beschermt het. Daarnaast verbetert het de kambaarheid en creƫert een gezonde natuurlijke glans zonder het haar te overbelasten.

Ik heb deze conditioner een tijdje gebruikt tot dat hij op was en ik moet zeggen dat ik er erg tevreden over was. Wanneer ik mijn haren gewassen had en ze handdoekdroog had gemaakt, sprayde ik daarna de conditioner in mijn haar. Ik merkte dat ik supermakkelijk mijn haren kon kammen nadat ik dit gedaan had. Normaal kost het best wel wat moeite mijn haren te kammen maar met de conditioner gaat dit een stuk makkelijker. Ook klopt het dat je er een gezonde natuurlijke glans krijgt! Ik vind deze conditioner een aanrader al vind ik de prijs wel wat hoog.

Liefs, Cynthia




Geen opmerkingen:

Een reactie posten