woensdag 4 juli 2012

Review: Primark Beauty: Nail Polish Remover Wipes



Laatst ben ik naar de Primark in Zaandam geweest en daar zag ik Nail Polish Remover Wipes liggen. Aangezien ik altijd nagellakremover uit een flesje heb gebruikt, wilde ik dit wel eens proberen om te zien of het net zo goed werkt. Bij de Primark hadden ze twee doosjes met in elk doosje 25 nagellakremover doekjes te koop voor 1,50. Voor die prijs wilde ik het wel eens proberen!

Ik had laatst mijn nagels in een mooie roze kleur gelakt, maar dat mocht er wel weer een keer vanaf. Mooi moment dus om de doekjes uit te proberen! 

Het is een wit met roze rond klein en plat doosje. Wanneer ik het doosje open valt me meteen op dat er niet zo'n sterke geur vanaf komt, zoals je dat bij de flesjes wel hebt. Meteen een pluspunt, want wat vind ik die geur stinken. In het doosje zitten 25 dunne vochtige schijfjes die je er heel makkelijk één voor één uit kunt halen. Laten we eens kijken hoe goed het werkt.

Wanneer ik een schijfje uit het doosje haal, veeg ik ermee over een nagel. In het begin lijkt het alsof er niks vanaf wil gaan, maar kort daarna lijkt het schijfje vochtiger te worden (heel apart) en dan krijg je de nagellak er heel makkelijk vanaf. Je moet erop rekenen dat je ongeveer 3 schijfjes in totaal nodig hebt voor beide handen.


Ik vind dat deze nagellakremover in doekjesvorm goed werkt. Ik vind het ook een stuk goedkoper dan een fles nagellakremover, al heb ik het idee dat je daar wat langer mee kunt doen.

Liefs, Cynthia


Geen opmerkingen:

Een reactie posten