donderdag 19 juli 2012

Review: Paris Memories French Manicure

Vandaag heb ik voor jullie een review van de Paris Memories French Manicure. Dit zijn drie nagellakpotjes (natural color, white nail tips en top coat) en een stickervel met zelfklevende sjablonen om de witte randjes netjes aan te brengen op de nagels. Ik heb dit setje voor 1,50 euro bij de Big Bazar gekocht. Voor zo'n lage prijs wilde ik dit natuurlijk wel even uitproberen!

In elke nagellak zit 4 ml. Ze zitten samen in een roze doosje met een stickervel. Op de stickervel zitten 10 stickertjes die je kan gebruiken voor de witte randjes. De bedoeling is om de stickers zo te plakken dat je erboven de witte lak aan kan brengen.


Laten we het even uittesten. Als eerst lak in al mijn nagels met de natural color. Ik merk hierbij dat de lak erg langzaam opdroogt waardoor ik dus lang moet wachten om verder te gaan. Nadat het eindelijk na een paar minuten opgedroogd is, kan ik verder gaan met de witte nagellak. Ik breng eerst een sticker aan op mijn nagel en daarbij valt mij op dat de sticker niet helemaal goed op mijn nagel past waardoor ik geen mooie lijn kan maken met de witte nagellak. Dit is meteen een dikke minpunt, want daardoor kan ik de witte nagellak niet goed aanbrengen. Daarom besloot ik maar om de witte nagellak met de losse hand aan te brengen. Dit gaat natuurlijk wat lastiger, vooral bij mijn linkerhand (ik ben linkshandig). Uiteindelijk is het redelijk gelukt, maar mijn nagels zijn niet supernetjes gelakt.

Als laatste lak ik de topcoat eroverheen en dan zijn mijn nagels klaar!


Mijn conclusie is dat de nagellakjes op zich wel goed zijn voor zo'n lage prijs. Wel vind ik het jammer dat de sticker niet goed passen op mijn nagels, maar dat kan natuurlijk bij iemand anders wel goed zijn. 

Liefs, Cynthia

1 opmerking: