donderdag 19 juli 2012

Review: Essence French Glam Tattoo Stickers

Ik wilde al een tijdje nagelstickers kopen, maar deed het steeds toch maar niet. Vandaag zag ik bij de Kruidvat Essence French Glam Tattoo stickers liggen die waren afgeprijsd van 1,30 euro naar 0,65 euro. Voor die prijs wilde ik ze wel even proberen. 
De verpakking is een kaartje met daarin een stickervel met 27 tattoos. De tattoos zijn wit en in verschillende vormpjes. Er zitten vlindertjes tussen, maar ook onder andere bloemetjes en strikjes. Erg schattig allemaal. 


De bedoeling is dat je een tattoo uitkiest en hem uitknipt uit het velletje. Vervolgens haal je de kartonnen roze achterkant ervan af en plak je de tattoo op de nagel. Je moet het dan goed aandrukken en er een paar keer goed over wrijven, zodat hij goed blijft plakken. Daarna kun je de doorzichtige plastic laag ervan trekken. Doe dit wel voorzichtig, want het kan altijd zijn dat de tattoo nog niet goed aangebracht is. Als je de plastic laag ervan af gehaald heb, dan zit de tattoo afgedrukt op je nagel. Om ervoor te zorgen dat de tattoo er niet snel af zal gaan, kun je er nog een topcoat overheen lakken. 

Ik heb zelf alleen op allebei mijn duimen een tattoo geplakt van een bloemetje. Hieronder kun je het resultaat zien.

Liefs, Cynthia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten