dinsdag 17 juli 2012

Diana F+ Novella (Special Edition)

Dit is dan mijn nieuwste aanwinst. De Diana F+ Novella (special edition)! Het is een lomography camera waar je nog gewoon filmrolletjes in moet doen. Ik heb hem voor 25 euro gekocht bij de Urban Outfitters in Antwerpen. Hij was daar in de sale, want hij kostte eerst 50 euro. Ik ben er in ieder geval erg blij mee.

Bij de camera zitten twee frames, een lenskap en een dik boek over de Diana F+ en interviews met de bedenker van de camera. Ook staan er superveel foto's in voor inspiratie etc.

Ik ben van plan om deze camera mee naar Lowlands te nemen om daar mooie foto's te maken. Zodra ze gelukt zijn, zal ik ze in een artikel zetten om ze met jullie te delen!
Liefs, Cynthia



1 opmerking:

  1. OH! die is echt gaaf!
    Ik snap dat je er blij mee bent ;)

    liefs,
    Loïs x

    BeantwoordenVerwijderen