donderdag 21 juni 2012

Review: Bourjois Volume Glamour Ultra Curl Mascara

Vandaag review ik voor jullie de Volume Glamour Ultra Curl Mascara van Bourjoir. De mascara zit in een zwart fles met paarse letters en de dop is ook paars. Dit vind ik er mooi uit zien. Het borsteltje is gebogen. De prijs die je voor de mascara betaalt is 12,99 euro.

Op de Bourjois site staat het volgende: de mascara zorgt voor ultra gekrulde wimpers met ultra volume. In één borstelbeweging verkrijg je extra volume en gekrulde wimpers met een natuurlijk resultaat.
Ik wil wel graag extra volume in mijn wimpers dus ik ben benieuwd of het werkt!

Dit is dan uiteindelijk het resultaat:
De mascara verdeelt goed over de wimpers en het laat geen klonten achter. De site van Bourjois overdrijft wel over "ultra gekrulde wimpers", maar ik zie wel wat extra volume. Zelf vind ik het een goede mascara die ik ook zeker wil blijven gebruiken.

Liefs, Cynthia




Geen opmerkingen:

Een reactie posten