zaterdag 30 juni 2012

Review: Roze HEMA nagellak & Catrice Prismatic Effects topcoat

Vandaag heb ik weer mijn nagels gelakt. Dit keer heb ik een mooie roze nagellak van HEMA gebruikt, nummer 07, en daaroverheen heb ik de Prismatic Effects topcoat van Catrice gebruikt. Dit is een parelmoerkleurige topcoat. Zoals jullie kunnen zien is de roze nagellak al voor een groot deel op, want dit is één van mijn favoriete kleuren :)

Hier heb ik alleen de roze nagellak op mijn nagels. Ik heb twee lagen aan moeten brengen, omdat één laag niet genoeg dekt. De nagellak brengt mooi aan en droogt snel.

Dit is de nagellak met de Prismatic Effects topcoat. Op de foto zie je het niet helemaal goed, maar er komt een parelmoer glans overheen. Als je de topcoat over je nagellak heen smeert, dan kun je het beste een heel dun laagje topcoat gebruiken. 

Liefs, Cynthia


Geen opmerkingen:

Een reactie posten