donderdag 21 juni 2012

Mijn nagellakverzameling

Aangezien ik superveel nagellak heb, wil ik ze aan jullie laten zien. Kijk gezellig mee :)


Dit zijn mijn nagellakjes van de Primark. Ik vind het zelf erg mooie kleuren en vooral de glitternagellak vind ik superleuk!

Dit zijn alle nagellakjes van Catrice, vooral de roze is erg mooi. De nagellak die helemaal links staat kun je over een andere nagellak heen lakken en dan krijg je een parelmoer effect.

Dit zijn mijn MNY nagellakjes. 

Dit zijn mijn Saffron nagellakjes. De zilveren en gouden nagellak lak je eerst op je nagels en vervolgens kun je het met de roze en blauwe nagellak laten cracken. Als laatste doe je de topcoat erover (links).

Dit zijn mijn Impulss nagellakjes. De zwarte doe je eerst op en dan kun je hem laten cracken met de zilveren lak.

Deze nagellakjes komen van de Hema. 

Dit zijn mijn nagellakjes van Essence. De twee nagellakjes rechts heb ik een keer voor 0,50 cent per stuk gekocht! :)

Dit zijn de overige nagellakken. Een nagellak van MAX nails, een rode Catrice nagellak, een merkloos nagellak, een nagellakje van Trind Colours en een confetti nagellak van de H&M

Dat waren ze dan alweer. Welke nagellak vinden jullie het mooist?

Liefs, Cynthia







Geen opmerkingen:

Een reactie posten