vrijdag 18 januari 2013

Beauty: 5 favorieten


Therme Lomi Lomi Bodymelt - Deze bodybutter ruikt zoooo lekker naar kokos! Ik heb deze gigantische pot voor Kerst gehad en ik gebruik hem nu best vaak. Hij trekt lekker snel in en je huid wordt er heerlijk zacht van.


Parfum Halle Berry - Dit luchtje heb ik nu voor de tweede keer gekocht, dus je kunt misschien wel raden dat het een favoriet van me is. I love it!



Catrice photo finish foundation - Deze foundation heb ik inmiddels alweer voor de derde keer gekocht. Voor nog geen 7 euro heb je een foundation die ook nog eens supergoed is! Ik ga dan ook huilen als hij ooit uit het assortiment gaat.



Dove Maximum Protection Deodorant - Ik moest een goede deodorant hebben, zodat ik minder zou zweten en dit is echt mijn favoriete deodorant die ook nog eens werkt! Hij is wel prijzig (rond de 7/8 euro), maar dat heb ik er wel voor over. 


Kruidvat Dagcrème - Een heel goedkope dagcrème dat nog geen 2 euro kost is één van mijn favorieten. Je hebt voor je hele gezicht maar een erwtje crème nodig, dus je doet er lekker lang mee. Ik heb nogal een droge huid en als ik deze crème opbreng, dan scheelt dat heel veel. Zeker een aanrader!

Liefs, Cynthia

1 opmerking:

  1. Zo zie je maar weer dat dingen niet altijd duur hoeven te zijn!
    Ik zelf vind de deo van Rexona super dry mega fijn! Heeft even geduurd, maar nu heb ik echt de perfecte deo!

    BeantwoordenVerwijderen