woensdag 12 december 2012

Zo hoort het nieeeet.


Zoals je kunt zien lukte het vroeger al niet. Ook al ben ik nu zo'n 17 jaar ouder, ook nu heb ik er nog steeds moeite mee. Als er foto's gemaakt worden van mij voel ik gewoon de drang om niet te doen zoals het hoort. Herken jij dit? Sta jij ook altijd als een debiel op foto's?

Op de één of andere manier trek ik altijd een gek gezicht als mensen foto's van mij maken. Ik denk dat ik gewoon een hipster ben ofzo en anders wil zijn dan anderen. Andere mensen kunnen namelijk wel leuk op foto's kijken, maar ik moet altijd mijn best doen om serieus op foto's te kijken.

Als bewijs heb ik een aantal foto's van mij die ik jullie laat zien. Deze foto's zijn in de loop der jaren van mij gemaakt en ik heb ze altijd bewaard. Nooit liet ik ze aan andere mensen zien, tot nu. Jullie mogen mijn meest mooie foto's zien. Omdat jullie het waard zijn.


P-p-p-pokerface, p-p-pokerface. Dit moest een 'kijk ik ben heel stoer en zit in de trein met mijn zonnebril'- foto zijn. Dit was geen serieuze foto hoor.


Ik verveelde me en ik had een oogpotlood in de buurt liggen. Dusja, dan ga je maar tekeningen maken op je gezicht. 


Supercharmante foto van mij in het bos. The sun is shining, I feel goood.


Woepwoep, I'm sexy and I know it, tudududu. Kan ik door als topmodel?



Op het strand. 


Op dit moment zag ik een sexy jongen voorbij huppelen.

Heb ik genoeg bewijzen geleverd dat ik altijd heel erg charmant op foto's sta?

Liefs, Cynthia

3 opmerkingen: