zondag 23 december 2012

Lief dagboek // week 51


Vanaf vandaag ga ik wekelijks terugblikken op mijn week. Ik vind het namelijk altijd erg leuk om te lezen op blogs hoe iemand zijn week is verlopen en ik vond het daarom wel eens tijd worden dat ik dat ook ging doen. Dus bij deze (niet dat mijn leven zo spectaculair is hoor).

Maandag 17 december was het dan eindelijk zo ver. Ik ging naar Muse! Oh, wat houd ik van deze band. Ik ken ze inmiddels ongeveer 4 jaar, want mijn vriend maakte me fan van ze in de tijd dat we net wat met elkaar kregen. Het was zo leuk, ik wil terugggg! Ze zijn echt geweldig live!

De rest van de week was niet zo heel erg boeiend. Wel was ik afgelopen woensdag alweer 4 jaar samen met het liefste vriendje ter wereld. Hij heeft me een bos rode rozen gegeven en daarna zijn we gezellig uiteten geweest bij de pizzeria! Heel leuk avondje was dat :)

Verder heb ik heel veel aan school moeten werken. Zo moest ik nog een filmpje opnemen met een klasgenoot waarin ik ergotherapeut moest spelen en een behandeling moest uitvoeren op mijn klasgenoot. Dat deden we bij haar thuis. We waren druk aan het filmen en natuurlijk moest opeens de telefoon in haar huis afgaan. Onze gezichten op dat moment staan heel leuk op de film, we snapten het videobewerkingsprogramma ook niet, dus de leraar ziet een heel leuk filmpje terug haha. Ook moest ik nog een demonstratie voor de klas doen waarin ik als ergotherapeut een cliƫnt weer ga leren afwassen met de hand dat verlamd was en nu weer aan het herstellen is. Drukdrukdruk weekje was het dus.

Vrijdag was het dan eindelijk zo ver. De wereld zou vergaan. Niet dat hij vergaan is, want ik kan op dit moment gewoon mijn verhaaltje typen. Niet in een bunker, maar gewoon op mijn slaapkamer kan ik dat doen. Nou, aangezien de wereld toch niet verging kon ik eindelijk zeggen dat ik vakantie heb enenenenenenen... ik kreeg ook te horen dat ik een stage in een verpleeghuis heb gekregen! Ik wilde niet in een verpleeghuis, maar er zat niets anders op. Ik mocht al blij zijn dat ik wat kon vinden op een half uurtje afstand. Op school verwachten ze namelijk dat we wel even 4 maanden stage gaan lopen in Groningen of Friesland (lees: 3 uur reizen voor ons). Dus ik was heel erg blij dat ik wat dichtbij huis heb kunnen krijgen! 

Zaterdag en zondag moest ik werken in de Albert Heijn. Ik sta daar op de vleeswaren-, kaas- en broodafdeling en aangezien het bijna Kerst is, kunnen jullie je misschien wel voorstellen dat het verschrikkelijk druk was. Dan te bedenken dat ik morgen ook de hele dag moet (dag voor Kerst = giga-enorm-verschrikkelijk druk), dus dat gaat een terrordagje worden. 


Verder heb ik vandaag (zondag) ook nog even een poging gedaan om Meringues te maken. Ze zijn nog aan het afkoelen, dus ik weet nog niet of ze goed gelukt zijn. Zijn het niet superschattige mini drolletjes?

Update: De Meringues zijn gelukt en lekkerrrr (al zijn het wel mini suikerbommetjes)! Whiehoeee

Komende week ga ik lekker Kerst vieren met mn familie en schoonfamilie. Dat wordt heel veel lekker eten en cadeautjes uitpakken! Daarna is het alweer tijd voor Oud&Nieuw, de tijd gaat zo enorm hard zeg. Dat ga ik gezellig met een grote groep vrienden vieren bij iemand thuis :)

Wat gaan jullie doen met Kerst en Oud&Nieuw?

Fijne feestdagen!

Liefs, Cynthia

2 opmerkingen:

  1. Muse <3
    Meringues zijn lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En? zijn ze gelukt? :D
    + absolutely adore your blog,
    that is why I just followed ya hihi :))
    so take a look at mine, follow back, drink some tea and keep smiling beautiful :)
    xoxo
    J.
    >I've got some new blog post so if you're reading this, please check it out!
    http://www.fabulosis.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen