woensdag 24 oktober 2012

Review: O.P.I. Nagellak

Ik heb vandaag voor jullie een review over de O.P.I. nagellak die ik als cadeau bij mijn Elle abonnement kreeg. Ik had nog nooit nagellak van dit merk gebruikt, dus ik was er erg benieuwd naar. 

Don't talk Bach to me


























Aan de linkerkant zie je de nagellak na één gelakte laag. Aan de rechterkant zijn er twee lagen nagellak aangebracht. Zoals je kunt zien is het echt wel nodig om twee lagen aan te brengen, omdat hij anders nogal doorschijnt. Ik ben zelf niet zo fan van deze kleur, maar dat is gewoon omdat ik geel op mijn nagels niet zo mooi vind. 

I Vant to be a-lone Star

























Deze kleur vind ik nou echt een mooie kleur die ik zeker vaak zal dragen. Ook hier kun je zien dat de nagellak bij één laag niet goed dekt. 

Schnapps out of it
Deze rood/bruine nagellak dekt zo goed dat ik maar één laag op mijn nagels hoefde te lakken. Ik vind het een erg mooie kleur dat een perfecte herfstkleur is. Deze kleur zal ik dan ook vaak dragen!

Silver Shatter
Dan nu de zilveren crackle nagellak. Zoals je kunt zien 'crackt' hij goed. Ik heb het op een lichte nagellak en een donkere nagellak uitgeprobeerd en daarbij kwam ik tot de conclusie dat hij mooier op de donkere nagellak is en daar op veel beter op te zien is. Op de lichte nagellak zag je het nauwelijks. Ook hiervoor heb je maar één laagje nagellak nodig.

Voordelen
  • Goede kwast
  • Mooie kleuren
  • De crackle nagellak crackt goed
  • Droogt snel
Nadelen
  • Vaak twee laagjes nodig
  • Aan de dure kant (13,95 geloof ik voor een potje)
Conclusie

Ik vind het goede nagellakjes, al vind ik ze wel aan de dure kant voor wat je krijgt. Een goedkopere nagellak van bijvoorbeeld Catrice vind ik net zo goed werken. Verder vind ik het jammer dat ze niet allemaal even goed dekken. Als je wat meer geld uit wil geven aan nagellak, dan kan ik ze zeker aanraden!

Liefs, Cynthia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten