zondag 7 oktober 2012

Mini Shoplog

Ik heb voor jullie vandaag een mini shoplog! Ik was op zoek naar een nieuwe winterjas, want mijn vorige winterjas had ik inmiddels alweer drie jaar, dus ik vond dat het wel tijd werd voor een nieuwe. Dat was uiteindelijk nog een hele zoektocht, want de jassencollectie van dit jaar viel me echt heel erg tegen. Ik wilde een nette jas, misschien een trenchcoat, maar dat hoefde niet per se. Ook wilde ik een dikke jas, want met die temperaturen van -10 graden in de winter, loop ik liever niet in een te dunne jas. Ik ben in winkels als H&M, Vero Moda, C&A, Only, noem maar op geweest, maar overal zag ik superdunne jassen of het waren lelijke bomberjacks. Als ik ergens niet dood in gevonden wil worden, dan is dat in een bomberjack haha.

Ik ben uiteindelijk naar The Sting geweest en heb daar de perfecte jas gevonden. Hij hing er in meerdere kleuren, maar ik vond zwart toch de beste keuze omdat je dat overal mee kan combineren. Op het prijskaartje stond dat hij 70 euro kostte, maar toen ik bij de kassa kwam was hij opeens 50 euro! Dat is nog eens een leuke verrassing!

Zie hier het resultaat van een lange zoektocht naar de perfecte winterjas:

(Sorry voor de overbelichting, ik heb ook zóveel licht in mijn kamer!)

Liefs, Cynthia


2 opmerkingen:

  1. Leuke jas heb je! Bij de dring vind ik meestal ook wel leuke kleding :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke jas! ik moet binnekort ook een nieuwe jas gaan zoeke,, bleh haha het is altijd zo moeilijk:P

    Liefs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen