donderdag 13 september 2012

Yeasayer kaarten gewonnen!

Ik deed ongeveer een week geleden even leuk mee met een winactie op Facebook om kaarten voor een band genaamd Yeasayer te winnen, heb ik ze nog gewonnen ook, haha! Het was een winactie van Obey Benelux en Free Record Shop en ik heb nu twee kaarten voor Yeasayer en een t-shirt van Obey gewonnen. Het is echt zelden dat ik iets win, dus ik was er natuurlijk superblij mee en ook vind ik het een hele leuke band dus dat maakte het nog leuker!

Ik kreeg alleen gister opeens te horen dat het concert dat maandag de 17e in Paradiso zou zijn niet meer doorgaat door familieomstandigheden, dus dat is heel erg balen. Maaaaaar, het concert wordt sowieso naar (waarschijnlijk) november of december verplaatst, dus zo erg is het allemaal niet :) Kan ik er nog even naar uitkijken!

Hieronder heb ik wat filmpjes voor jullie van Yeasayer.


Kennen jullie Yeasayer al?

Liefs, Cynthia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten