donderdag 6 september 2012

Vanavond: Coldplay op het Malieveld

Vanavond ga ik eindelijk naar Coldplay toe! Ik ben al heel lang fan van hun muziek, dus ik wilde er al een hele tijd naartoe. Nu is het dan eindelijk zo ver. Vanavond spelen ze in Den Haag op het Malieveld. Ik ben nog nooit in Den Haag geweest, dus ik ben benieuwd haha. Vooral de oudere nummers van Coldplay vind ik leuk, de nieuwe nummers zijn soms net wat te commercieel. 

Ik vind het ook supertof dat Marina and the Diamonds in het voorprogramma staat, omdat ik haar geweldige muziek vind maken en ze heel erg goed live is! :) Dat maakt het natuurlijk een nog leukere avond.

Hieronder heb ik wat filmpjes van Coldplay voor jullie.


Wat vinden jullie van Coldplay?

Liefs, Cynthia

2 opmerkingen:

  1. OH WAUAAAAAH. Ik ga ook! Ik ga eigenlijk alleen voor het idee coldplay, want ik vind hun nieuwe album inderdaad vééls te commercieel. Het is te veel pop en te weinig indie! Heeeel veel plezier, ik ga nu weg, haha! xxxx may

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaa, May gaat ook, haha. Jij ook heeeeel veel plezier!!
    Liefs, Manon

    BeantwoordenVerwijderen