zondag 12 augustus 2012

Review: Dove visible effects nourishing body lotion

Vandaag had ik een erg droge huid op mijn benen, dus ik besloot om een body lotion op te smeren. Aangezien ik een groot aantal mini bodylotions heb en ze nog niet echt heb uitgeprobeerd, vond ik het tijd om dit nu eens te doen. 

Deze keer heb ik een body lotion van Dove getest voor jullie. Hij heet: Dove visible effects nourishing body lotion. Het is een mini die ik een keer gekregen heb in een pakketje voor mijn verjaardag. 

Het is een klein wit tubetje met een sticker op de voorkant met de naam erop en bruine kleurtjes. Er staat onder: 'supreme moisture for visible skin improvement' en 'Multi-Layer Complex'. Verder is het een tube dat 50 ml body lotion bevat en hij is 12 maanden houdbaar na het openen.

Wanneer ik de crème op mijn hand uitprobeer zie ik dat het een dikke witte crème is die goed uit te smeren is. Hij trekt ook goed in, dus dat is ook een dikke pluspunt. Ik smeerde de body lotion daarna op mijn benen en ook daar trekt hij goed in. Hij laat eerst een beetje een vettig gevoel achter op mijn benen, maar dat trekt snel weg. Mijn benen voelden eerst erg droog aan, maar nadat ik de crème heb aangebracht is dat helemaal verdwenen. Ze voelen nu lekker zacht en verzorgd aan.

Ik ben erg tevreden over deze body lotion van Dove en zal hem dan ook zeker vaker gebruiken. Het is een echte aanrader!

Liefs, Cynthia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten