zaterdag 21 juli 2012

In het bos zijn de wilde dieren, in het bos, in het bos..

Gisteren was het een mooie dag om naar het bos te gaan, dus dat heb ik dan ook gezellig gedaan met mijn vriend. Toevallig was er op de parkeerplaats vlakbij het bos een kofferbakmarkt, dus daar waren we even gaan kijken. Helaas heb ik daar niks moois gevonden. Daarna zijn we even een ijsje gaan eten en toen gingen we het bos in.
Ik had mijn fotocamera meegenomen, omdat ik het altijd mooi vind om foto's te maken in het bos. We hebben een aantal leuke foto's gemaakt! Ik heb niet een supergoede camera (SONY Cyber-shot), dus niet alle foto's zijn mooi scherp geworden.



Bij de vijver met eendjes. Ik vind eendjes echt leuke dieren :)

Spijkerblouse - Bershka 26,95
Hempjes - H&M 4,95
Short - Primark 6,00
Panty - Primark 3,00 voor 2
Schoenen - Primark 3,00
Tas - Primark 7,00
Verenketting - Primark 3,00
Nu met de tas in beeld.




Ondertussen hoorden we opeens iets kwaken en bleek het een klein kikkertje (of is het een pad?) te zijn.

Gaan jullie ook graag naar het bos?



Liefs, Cynthia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten