donderdag 28 juni 2012

Tag: Hoe fake ben jij?

Vandaag zag ik bij Zahra een leuke tag staan die ik ook eens wilde invullen! Lees snel verder om te zien wat mijn antwoorden zijn.

Heb je ooit cosmetische chirurgie ondergaan? 
Nee, nog nooit. Dat ben ik ook niet van plan, want mensen moeten je maar nemen zoals je bent. Dan heb je maar een grote neus of kleine borsten.


Gebruik je valse wimpers?

Toevallig heb ik laatst in de Beautybox een doosje valse wimpers gekregen. Het is alleen zo´n gedoe om ze goed aan te brengen (of ik moet meer oefenen haha) dat ik ze al snel zat was. Voor een feestje zou ik het misschien wel een keer willen dragen, maar in het dagelijks leven niet.

Draag je een weave of extensions?
Nee, ik ben het ook niet van plan om te nemen.

Gebruik je iedere dag make-up? 
Ja, elke dag gebruik ik make-up. De ene keer meer dan de andere keer. Als ik bijvoorbeeld naar Lowlands ga, dan doe ik maar weinig op, omdat het me dan toch niet zo heel veel kan schelen.

Zou je een cosmetische operatie overwegen? 
Nee, nooit.

Kun je nog zonder make-up? 
Op zich kan ik wel zonder make-up, ik voel me dan alleen op de een of andere manier kaal haha. Aangezien ik zonder make-up best wel een onegale huid heb, heb ik toch liever wat op mijn gezicht.

Draag je nepnagels? 
nee, sowieso mag ik geen lange nagels voor mijn werk dragen (brood-, vleeswaren- en kaasafdeling), dus dat kan al niet. Verder heb ik het ooit een keer geprobeerd, maar het zit erg vervelend.

Verf je je haren?
Ja, al vanaf mijn 14de verf ik mijn haren. Ik heb ooit blonde highlights gehad, daarna helemaal blond, lichtbruin, donkerbruin, bruin/rood en nu heb ik het mahonie. Mijn eigen haarkleur is bruin.

Ga je onder de zonnebank?
Nee, dat zal ik ook nooit doen. Zo slecht voor je huid!

Gebruik je selftanners? 
Nee, als ik bruin wil worden, dan ga ik wel naar het strand dat op 10 minuten afstand is.

Heb je tattoo’s? 
Nee, daar houd ik niet van. Een kleine tattoo met een bijzondere tekst is wel mooi, maar ik zou er zelf geen een nemen.

Heb je piercings?
Als je de 2 gaatjes in je oren meetelt, dan heb ik er 2. Verder hoef ik het niet echt.


Liefs, Cynthia

1 opmerking: