zaterdag 23 juni 2012

Review: HEMA Moisturising lipstick

Vandaag ga ik voor jullie een lipstick testen van de HEMA. Het is een moisturising lipstick in de kleur 88. Dit is een rode lipstick die heel erg opvalt en hij zit in een zwarte verpakking. Ik kocht deze lipstick voor mijn Mimespelers kostuum, maar ik vind hem ook mooi om gewoon te dragen. Hij kost ongeveer 3 euro.

 De lipstick smeert makkelijk uit op je lippen en ik merk dat mijn lippen er zachter door voelen. Je moet wel uitkijken dat je niet uitschiet met de lipstick, want dan krijg je het lastig weg. Hij blijft best een tijd goed zitten, maar na ongeveer 2 uurtjes zul je hem wel weer bij moeten werken. 

Zoals je kunt zien is het een mooie felrode kleur en valt hij lekker op. Leuk om tijdens een feestje bijvoorbeeld te dragen! In het dagelijks leven zou ik hem minder snel dragen, want daar vind ik hem wat te opvallend voor. Ik vind het een mooie kleur!

Wat vinden jullie ervan?

Liefs, Cynthia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten