woensdag 27 juni 2012

Review: Essence Colour & Go nagellak

Vandaag review ik voor jullie de Essence Colour & Go nagellak in de kleur rood. Het is een klein rood flesje van 5 ml en hij kost rond de 1,90 euro geloof ik. Op het flesje staat 1 second per nail wat dus betekent dat je binnen 10 seconden klaar zou moeten zijn. Verder zou de nagellak snel moeten drogen. Ik ben benieuwd!

Wanneer ik de kleur op mijn nagels aanbreng, zie ik dat de kleur precies overeenkomt met de kleur op het flesje. Verder merk ik dat hij supersnel droog is. Toen mijne ene hand klaar was, kon ik meteen doorgaan met de andere hand, want de nagellak was al snel opgedroogd. Wel merkte ik dat wanneer je de nagellak 1 keer opbracht, dat hij niet heel goed dekte. Je moet dus daarom je nagels nog een keer lakken, wanneer je nagels na de eerste keer lakken droog zijn. Bij de tweede laag zijn je nagels goed gedekt met de nagellak.

Mijn eindoordeel:
Ik vind de nagellak goed overeenkomen met het uiterlijk van het flesje. Verder droogt hij erg snel op, zodat je snel andere dingen kunt doen. De dekking is niet geweldig, maar bij de tweede laag is het wel erg mooi gedekt. Ik vind het een aanrader, ook omdat het erg goedkoop is.

Liefs, Cynthia


Geen opmerkingen:

Een reactie posten