zaterdag 16 juni 2012

Review: Catrice Photo Finish Foundation

Vandaag review ik voor jullie de Photo Finish Foundation van Catrice. Ik zocht al een tijdje een nieuwe foundation, omdat mijn Dream Creamy Foundation van Maybelline bijna op was en hij uit het assortiment was. Vanwege mijn droge huid is het altijd wat lastiger om een goede foundation te vinden. Ik kwam uiteindelijk uit op deze foundation.

Het is een vloeibare, olievrije foundation in een glazen flesje met een pompje op de bovenkant. Catrice belooft dat het je huid 18 uur lang stralend en gezond uit laat zien, dankzij de lichtreflecterende pigmenten.  Het flesje bevat 30 ml en is verkrijgbaar in 5 verschillende kleuren. Ik heb zelf de lichtste kleur gekocht, dit is 010 Sand Beige en die ga ik ook voor jullie reviewen. Ik moet er wel bij zeggen dat de lichtste kleur alsnog best wel donker is, dus als je een hele lichte huid hebt, dan is deze foundation niet zo geschikt voor jou.

Ik heb deze foundation getest en ik vind het een erg goede foundation. Ik heb zelf altijd een beetje een rode neus en rode vlekjes in mijn gezicht en deze foundation zorgt ervoor dat je dit bijna niet meer ziet. Ook zorgt deze foundation ervoor dat mijn droge huid niet extra goed zichtbaar, zoals ik wel eens met andere foundations heb gehad. Sommige vlekjes blijf je nog steeds wel een beetje zien, maar het is een heel stuk minder dan dat ik geen foundation op heb. Deze foundation zorgt een klein beetje voor wat glans op je gezicht, dus als je al van jezelf een vette huid hebt, denk ik dat je beter voor een matte foundation kunt kiezen. Voor mensen met een droge huid is dit een aanrader!

Hier heb ik de foundation op mijn gezicht.

Liefs, Cynthia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten