zaterdag 16 juni 2012

Beautybox opnieuw gebruiken

Als je lid bent van de Beautybox, dan krijg je ook elke maand een doos met beautyproducten. Deze producten gebruik je en je houdt een lege doos over. Aangezien ik het zonde vind om de dozen weg te gooien heb ik bedacht om ze te herbruiken! Ik zal jullie de volgende tips geven wat je met je oude beautybox kan doen.

Nagellak
Als je veel nagellakpotjes hebt, dan is het leuk om ze in de Beautybox te stoppen. Als je teveel nagellakpotjes hebt om in de box te stoppen, dan kan je het in de volgende box stoppen.

Proefmonsters
Wanneer je veel proefmonsters hebt, dan is het misschien handig om ze allemaal in de Beautybox te stoppen. Ik raak zelf altijd mijn proefmonsters kwijt en als ik ze in de box stop, dan heb ik ze allemaal bij elkaar en kan ik ze snel terugvinden.

Sieraden 
Ook je sieraden kun je in de Beautybox stoppen. Zo raak je ze nooit kwijt!

Liefs, Cynthia

2 opmerkingen: