vrijdag 22 juni 2012

Beautybox: Juni

Hoera! De Beautybox kwam vandaag bij mij binnen! Er werd al verteld dat de junibox vol zou zitten met spulletjes die je tegen de zon beschermen, dus ik was erg benieuwd naar de inhoud. Ik ga jullie laten zien wat er bij mij allemaal in zit.



1. UNIQ ONE - All in one hair treatment (Full size van 150 ml voor 15,-)
Dit is een haarmasker spray van 9 ml zorgt voor subliem, verbluffend, gezond en beschermd haar. Het is een spray voor droog en/of beschadigd haar.

2. New York Color - Smooch Proof 16hr Lip Stain (Full size van 3 ml voor 3,99)
Dit is een lippenstift die tot wel 16 uur moet blijven zitten. Hij is er in 10 verschillende kleuren en ik heb hem in het rood gekregen. Ik heb hem meteen getest en het is een mooie rode kleur. Hij moet 16 uur blijven zitten maar na een uur merk ik al dat het gaat vervagen. Hieronder heb ik een foto van mijn lippen met de lippenstift.



3. RoC - Soleil Protexion Invisible Touch Spray SPF 30 (Full size van 150 ml kost 16,95)
Dit is een zonnebrandcrème in de vorm van een spray. Ik heb hiervan de full size gekregenAls je het ziet dan zou je denken dat het een haarspray is. Hij beschermt je huid en werkt huidverzorgend. Ook helpt het tekenen van huidveroudering tegen te gaan.

4. BOOTS No7 - Beautiful Skin Cleansing Lotion (Full size 200 ml voor 9,45)
Dit is een lichte, verfrissende Cleansing Lotion dat make-up en onzuiverheden verwijdert. Het heeft een aangename geur.

5. HANNAH - High Quality Sun Perfection (Full size van 75 ml kost 56,-)Een kleine wit met bruine tube van 10 ml is dit. Het is een dagcrème met een SPF factor (15) dat goed voor de huid is. Met deze crème bescherm je je huid tegen de zon en je behoudt een mooie gezonde huid in de zon.

Alles behalve de lippenstift moet ik nog testen. Ik zal er later nog een review over geven.

Liefs, Cynthia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten